Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
8.10.2020
Tervetuloa Wave-webinaariin: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen!
Millaisen kuvan yrityksesi haluaa antaa asiakkaille ja viestitäänkö sen mukaisesti asiakkaille sähköpostitse, tiketeissä ja chatissa?
Tässä webinaarissa asiakaspalvelukouluttaja Benjamin Javne Marckwort Oy:stä kertoo, millainen on asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa ja kuinka kehitetään asiakaspalvelulle yhtenäistä tyyliä viestiä asiakkaille.
Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia teemoja:
- Kuinka mielikuvia luodaan kirjoittamalla
- Miten viestitään tyylikkäästi, selkeästi ja osuvasti
- Millä tavalla asiakaspalvelun kirjallisia viestintätaitoja voidaan kehittää ja johtaa
Tilaisuus on osa Wave-jäsentoimintaa ja ASIAKASPALVALVELUVIIKON 2020 -ohjelmaa.
Puhujana Benjamin Javne, KTM
- Kokenut ja pidetty kouluttaja, jolla on yli 10 vuoden kokemus
asiakaspalvelijoiden kouluttamisesta ja asiakaspalvelun kehittämisestä. - Erikoisosaamisena kirjallinen asiakaspalvelu, asiakaspalvelun laatu
ja sen tutkimusmenetelmät - Pitkä kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä eri alojen organisaatioissa.
- Kirjoittanut ”Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse” -kirjan.
Tulossa myös valmennus webinaarin aiheesta
Katso myös tuleva Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -valmennus!
Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!