#wpsm Verkkokaupan webinaari osa 2: Miten löydän ison konversion?

Kesto:30 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

7.5.2019

Maksuton webinaari
klo10.00-10.30

Webinaarisarja #wpsm  alkaa heti mielenkiintoisella haasteella, pitäisikö kehittää omaa verkkokauppaa vai mennä mukaan isompien ketjujen omnichannel-tyyppisiin ratkaisuihin. Erittäin akuutiksi aiheen tekee vuonna 2019 myös täällä Suomessa, että ilmassa on erittäin vahvat tunnusmerkit verkkojätin Amazonin rantautumiseen ainakin pohjoismaihin ellei peräti Suomeen.

#wpsm järjestää vuoden aikana webinaari sarjan, joka perustuu #wpsm järjestämiin Verkkokaupan koulutuksiin ja myöhemmin ilmestyvään Verkkokaupan käsikirja 2019 materiaaliin. #wpsm konsultti ja koultustoimiston toimitusjohtaja ja valmentaja Kari Wikholmilla on pitkä kokemus eri kivi ja verkkokauppojen avaamisesta ja HC Wiki käy asioita läpi "kauppiaan" kielellä, jota on helppo ymmärtää. Webinaarien sisällöissä HC Wiki käy läpi asioita omien kokemuksien kautta ja peilaa asioita akuuttien 2019 kauppaa ravistelevien aiheiden kautta:

Vuoden webinaariaiheita:

  1. Miten rakentaa kaupalle monopoli ja miten asemoida kauppa eri kanavissa?
  2. Keskity mahdollisimman ison konversion hakemiseen
  3. Huolehdi, että mainonnan kohdentaminen toimii
  4. Laita 24/7 palvelu kuntoon ja ymmärrä käyttää kumppaneita
  5. Muista inhimillisyys, koska asiakas pitää olla aina keskiössä
  6. Laajenna maksukanavien määrä mahdollisimman isoksi ennen pankkidirektiivi PSD2 tulemista
  7. Avaa verkkokaupan logistiikkaan oma 24/7 seuranta
  8. Rakenna selkeä prosessi verkkokaupan liidien koppien ottamiseen
  9. Miten luodaan yrityksen growth hackering polku ja mitä tarkoittaa etu/takapiha-ajattelu
  10. Verkko on renki, joten miten pidän itseni jatkossa isäntänä/emäntänä
Järjestäjä