Palvelupäällikköpäivä 2024
Tervetuloa jo kolmatta kertaa järjestettävään Palvelupäällikköpäivään! Tämä ainutlaatuinen tapahtuma kokoaa yhteen palvelupäälliköt ympäri Suomen oppimaan, verkostoitumaan ja jakamaan parhaita käytäntöjä. Ensimmäisen kerran marraskuussa 2022 järjestetty tapahtuma löysi heti paikkansa palvelupäälliköiden vuosikalenterista ja on saanut osallistujilta erinomaista palautetta.
Tapahtuman painopistealueet
Palvelupäällikköpäivä keskittyy palvelupäällikön roolin tukemiseen tarjoamalla parhaat ja ajankohtaisimmat opit ja vinkit neljästä näkökulmasta: ihminen, yritys, asiakas ja kumppani.
Ihminen: Tässä teemassa keskitymme palvelupäällikön omiin taitoihin, jaksamiseen ja työnorganisointiin. Osallistujat saavat työkaluja työhyvinvoinnin ylläpitämiseen, stressinhallintaan sekä tehokkaaseen ajanhallintaan. Puhujina toimivat muun muassa työhyvinvointivalmentajat ja psykologit.
Yritys: Tämä näkökulma käsittelee palvelupäällikön roolia yrityksen strategian ja menestyksen kannalta. Tarkastelussa ovat muun muassa palvelupäällikön vaikutus yrityksen strategiaan, liiketoiminnan kasvuun ja prosessien optimointiin. Puhujina ovat strategia-asiantuntijat ja liikkeenjohdon konsultit.
Asiakas: Asiakasnäkökulma keskittyy asiakaskokemuksen parantamiseen ja asiakasuskollisuuden kasvattamiseen. Kuulet keinoja asiakaskokemuksen kehittämiseen, uusimpiin asiakaspalvelun trendeihin ja innovaatioihin. Puhujina ovat asiakaskokemusjohtajat ja tunnetut brändit.
Kumppani: Kumppaniteema käsittelee kumppaniverkoston hallintaa ja yhteistyön merkitystä palveluiden tuottamisessa. Keskustellaan kumppaniverkoston tehokkaasta hallinnasta ja sen vaikutuksesta yrityksen tarjoamiin palveluihin. Puhujina ovat verkostojen hallinnan asiantuntijat ja konsultit.
Viime vuoden tapahtumasta saatua palautetta
- Vastasi odotuksia. Hyvä paletti eri osa-alueista!
- Päivä vastasi odotuksia ja tuli sopivasti uutta pohdittava. Ei jäänyt mitään sellaista, jota olisi jäänyt kaipaamaan.
- Pisteet ajankohtaisten aiheiden nostamisesta ja niissä myös todella hyvät asiantuntijat esiintymässä. Ensimmäinen kerta kun olen mukana tapahtumassa, jossa oikeasti tilaisuus on ajatuksella tauotettu. Toivottavasti tapahtuma järjestetään ensikin vuonna, rima on asetettu varsin korkealle, ainakin tämän vuoden perusteella!
- Päivän isäntä on elementissään, hän on luonteva ja miellyttävä juontaja ja myös innostava. Tauot olivat hyvät, jaksoi niiden avulla kuunnella esitykset paremmin. Myös se, että oli vain yksi linja esityksiä, johon osallistuivat kaikki, oli toimiva konsepti.
- Tilaisuus oli hieno etenkin siksi, että puhujilla riitti energiaa ja innostusta. Minä ja muu yleisö pysyimme mukana koko päivän.
- Monenlaisia aiheita mahtui päivään. Esitysten välit oli sopivasti tauotettu, joten jokaisen esityksen osalta jaksoi aiheeseen keskittyä. Omaan työhön sai eniten jatkoa ajatellen pohdittava uusista aiheista. Osa oli sellaisia, että ovat olleet paljon muuta kautta esillä omassa työssä. Niistä tuli kyllä uutta näkökulmaa aiheisiin ja vahvistusta, että oikeiden asioiden äärellä on oltu.
- Kiitos, kaikki sujui mallikkaasti, esitykset olivat hyvin energisiä ja yleisö pysyi hereillä koko päivän.
Palvelupäällikköpäivä järjestetään 12.12.2024 Helsingissä, hotelli Scandic Parkin upeassa Vision salissa. Varmista pian paikkasi vuoden odotetuimmassa palvelupäälliköiden tapahtumassa. Tervetuloa mukaan inspiroivaan päivään, joka tarjoaa runsaasti uusia näkökulmia ja mahdollisuuksia verkostoitumiseen!
Onko Palvelupäällikköpäivä sinulle uusi tapahtuma? Tutustu täältä aiempien vuosien sisältöön:
Palvelupäällikköpäivä 2022 I Palvelupäällikköpäivä 2023
Onko sinulla tuote tai palvelu, joka tarjoaa lisäarvoa palvelupäällikön arkeen? Kysy kumppanipakettia tapahtumaan.
Kysy tarjousta juuri teidän ryhmälle, jos tapahtumasivun valmiit paketit eivät ole sopivia.
info@oppia.fi
Puhujat
Irina Kalmi
Johtajuuden ja työelämän uudisraivaaja, kumppani
Skalm
Petri Väyrynen
HPJ
Wakaru Oy
Satu Pihlaja
Itsensä johtamisen valmentaja, erikoispsykologi PsL, tietokirjailija
---
Patrick Furu
Director, Adjunct Professor, PhD
Aalto EE
Jani Iivonen
Executive Consultant
Wakaru
Sami Paju
Effectiveness and Productivity Coach, VTT, Heltti, Filosofian Akatemia
---
Vuokko Siiskonen
Team manager, Cybersecurity Service Delivery
Elisa Santa Monica Oy
Ohjelma
12.12.2024
Hinnat
Huomioithan, että lippuja voi ostaa jo ennakkoon ja ilmoittaa osallistujat myöhemmin.
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.