ITIL® 4 Foundation eLearning + sertifiointitentti

Tyyppi: eLearning

Kuvaus

ITIL® 4 Foundation eLearning -verkkokurssi antaa vahvan perustan nykyaikaisen IT-palvelunhallinnan ymmärtämiseen. Koulutuksessa käsitellään ITIL® Service Value System -mallia ja sen keskeisiä periaatteita, jotka tukevat palvelujen tehokasta suunnittelua, hallintaa ja jatkuvaa parantamista. Kurssi auttaa osallistujia soveltamaan ITIL®-periaatteita omassa työssään ja kehittämään organisaation palveluiden laatua ja asiakasarvoa. Hinta sisältää PeopleCertin virallisen ITIL® 4 Foundation -sertifiointikokeen.

HUOM! Verkkokurssi suoritetaan omaan tahtiin oppimisalustalla, johon osallistuja saa 4 kuukauden käyttöoikeuden.

Verkkokurssin hyödyt

  • Antaa kokonaiskuvan ITIL® 4 -viitekehyksen periaatteista ja rakenteesta
  • Parantaa ymmärrystä siitä, miten IT-palvelut tuottavat arvoa liiketoiminnalle
  • Auttaa soveltamaan palvelunhallinnan parhaita käytäntöjä organisaation toimintaan
  • Tukee yhteistyötä, ketteryyttä ja jatkuvaa kehittämistä IT- ja liiketoimintatiimien välillä
  • Luo perustan jatkotason ITIL®-sertifioinneille ja urakehitykselle palvelunhallinnan parissa

Kohderyhmä

Kurssi soveltuu IT-palvelunhallinnan uransa alkuvaiheessa oleville ammattilaisille, ITSM-managereille ja tiiminvetäjille sekä IT-kehityksen, tuotannon ja digitaalisten palveluiden parissa työskenteleville, joilla on yhteys palvelutoimitukseen. Myös aiemman ITIL®-sertifikaatin suorittaneet voivat hyödyntää koulutusta osaamisensa päivittämiseen ITIL® 4 -tasolle ja ymmärryksen syventämiseen nykyaikaisista palvelunhallinnan menetelmistä.

Sisältö

  • IT-palvelunhallinnan ja ITIL®-konseptien perusteet
  • Arvon määrittely ja sidosryhmien roolit
  • Palvelusuhteet ja arvon yhteisluonti
  • ITIL®-ohjaavat periaatteet ja niiden soveltaminen
  • Palveluarvoketjun (Service Value Chain) rakenne ja toiminnot
  • ITIL®:n neljä ulottuvuutta: organisaatiot, teknologia, kumppanit ja prosessit
  • Keskeiset käytännöt: incident-, problem- ja change management
  • Service Request Management ja Service Level Management
  • Service Desk ja jatkuva parantaminen
  • ITIL®-sertifiointipolku ja jatkotutkinnot

Lisätiedot

  • Verkkokurssin ja tentin kieli: englanti
  • Verkkokurssin suoritustapa: itseopiskelu omaan tahtiin verkossa
  • Verkkokurssin käyttöoikeuden kesto: 4 kuukautta aktivointipäivästä
  • Verkkokurssin arvioitu suoritusaika: vähintään 14 tuntia
  • Sertifiointitentti: Osallistuja varaa itselleen etävalvotun onlinetenttiajan, kun kurssi on suoritettu
  • Tenttivoucherin voimassaolo: 12 kuukautta verkkokurssin aktivointipäivästä

 

ITIL® 4 Foundation eLearning is offered by iLEARN – Innovative Learning. ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.