Palvelupäällikkö siltojen rakentajana
11.10.2023
Webinaaritallenne: Palvelupäällikkö siltojen rakentajana
Webinaarista sanottua
Kuuntelijapalaute: arvio 4/5
- Ella tiesi mistä puhui ja aihe oli ajankohtaista ja mielenkiintoista.
- Kouluttajalla oli miellyttävä esiintymistyyli ja aihe oli itseä ja jokapäiväistä työtä koskettava.
- Hyvä, sujuva esitys ja tärkeää asiaa.
Palvelupäällikkö on paljon vartijana. Toiminta asiakkaan, toimittajaverkoston ja sisäisten sidosryhmien välillä vaatii monenlaisia taitoja. Tässä webinaarissa Goforen Ella Lopperi kertoo palvelupäällikön roolista organisaatiossa. Paljon puhutaan palvelupäällikön merkityksestä asiakkaan näkökulmasta, mutta miten palvelupäällikön rooli näyttäytyy organisaation sisällä? Tervetuloa kuulemaan, millä tavoin palvelupäällikkö ja organisaatio voivat tukea toinen toistaan, ja millainen palvelupäällikön rooli on osana Goforen asiantuntijayhteisöä.
Palvelupäällikön osaamispolun taitoihin tulemme syventymään laajemmin 12.12.2023 järjestettävässä Palvelupäällikköpäivä -tapahtumassa. Tapahtuma tarjoaa tänäkin vuonna ajankohtaisimmat opit ja vinkit palvelupäällikön monipuoliseen rooliin. Tutustu tapahtumaan täällä >>
Webinaariasiantuntija
Ella Lopperi, Head of Continuous Services & People Person, Gofore Oyj
Ella Lopperi luotsaa Goforen jatkuvien palveluiden yksikköä vastaten sen operatiivisesta toiminnasta ja ihmisistä, sekä toiminnan ja asiantuntijayhteisön kehityksestä. Erityisesti sydäntä lähellä ovat työntekijä- ja asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen, joihin hän ammentaa vahvalla taustalla niin service desk- kuin palvelunhallinnallisesta työstä.
Webinaarin järjestäjä
WAKARU on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi ja järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO, Authorized Training Organisation).
Wakaru @LinkedIn