Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020
CCD 2020 on pidetty. Lämmin kiitos kaikille osallistujille! Tapahtuma tulee jälleen ensi vuonaa, 10.3.2021! Siirry tapahtumasivuille tästä.
Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020 (Contact Center Day) on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille!
Alun perin Contact Center Day -nimellä aloittanut asiantuntijatapahtuma CCD on jo kymmenen vuoden aikana laajentunut kattamaan asiakaspalvelun kenttää vuosi vuodelta monipuolisemmin. CCD:ssä kohtaavat erityisesti service desk ja contact center -päättäjät sekä kehittäjät.
Kymmenvuotiaan CCD 2020 teemoina ovat Emotional Analytics & Employee Experience. Haemme erityisesti vastauksia siihen, miten kykenemme ymmärtämään sanoista tai nonverbaalisesta viestinnästä asiakkaan sen hetkisen mielialan tai asenteen ja miten tunteita voidaan mitata. Mitkä tekijät tukevat positiivista työntekijäkokemusta ja mitkä vastaavasti nakertavat sitä? Miten tämä näkyy eri henkilöstöryhmissä ja kulttuureissa?
Ohjelma pitää sisällään monta käytännönläheistä puheenvuoroa. Päivä jatkuu puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä. 12.2. Messukeskuksessa vietetäänkin todellista asiakaspalvelun superpäivää, sillä CCD2020 järjestetään samanaikaisesti asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen keskittyvän #KOHTAAMISIA20 -tapahtuma kanssa. Tapahtumilla on yhteinen Supertrack-ohjelmasali, johon superpäivän kultakumppanit ovat tuoneet puheenvuoronsa rikastuttamaan päivän antia. Tervetuloa mukaan verkostoitumaan!
Puhujat
Timo Järvinen
CEO Co-founder
NayaDaya Oy
Satu Silvo
Yrittäjä näyttelijä
---
Minna Koskelo
11Helsinki
Veera Lehtismäki
Toimitusjohtaja
Soldem
Mikko Vihanto
Toimitusjohtaja
Varova Oy
Isa Merikallio
Founding Partner
ValueScout
Heidi Kock
Projektipäällikkö
Haaga-Helia AMK / SalesLab
Eeva Kiiskinen
Transformation Lead
Gofore Oyj
Ulla-Maija Junno
Palvelupäällikkö
Luona Oy
Sani Leino
CEO
Social Company Oy
Aleksi Haatainen
Head of Workflow Management
If Vahinkovakuutus Oyj
Janne Reimari
Tietohallintojohtaja
Kotipizza Group
Samppa Illman
Koulutuspäällikkö
Kotipizza Group
Johanna Koski
Operations Manager
Freska Finland Oy
Amene Arai
Service Manager
Freska
Elisa Nieminen
Leading strategic business transformation programs
Fortum Oyj
Aleksi Rustholkarhu
Wakaru Oy
Ohjelma
12.2.2020
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.