Palvelupäällikköpäivä 2024

Tervetuloa jo kolmatta kertaa järjestettävään Palvelupäällikköpäivään! Tämä ainutlaatuinen tapahtuma kokoaa yhteen palvelupäälliköt ympäri Suomen oppimaan, verkostoitumaan ja jakamaan parhaita käytäntöjä. Ensimmäisen kerran marraskuussa 2022 järjestetty tapahtuma löysi heti paikkansa palvelupäälliköiden vuosikalenterista ja on saanut osallistujilta erinomaista palautetta.

Tapahtuman painopistealueet

Palvelupäällikköpäivä keskittyy palvelupäällikön roolin tukemiseen tarjoamalla parhaat ja ajankohtaisimmat opit ja vinkit neljästä näkökulmasta: ihminen, yritys, asiakas ja kumppani.

Ihminen: Tässä teemassa keskitymme palvelupäällikön omiin taitoihin, jaksamiseen ja työnorganisointiin. Osallistujat saavat työkaluja työhyvinvoinnin ylläpitämiseen, stressinhallintaan sekä tehokkaaseen ajanhallintaan.

Yritys: Tämä näkökulma käsittelee palvelupäällikön roolia yrityksen strategian ja menestyksen kannalta. Tarkastelussa ovat muun muassa palvelupäällikön vaikutus yrityksen strategiaan, liiketoiminnan kasvuun ja prosessien optimointiin.

Asiakas: Asiakasnäkökulma keskittyy asiakaskokemuksen parantamiseen ja asiakasuskollisuuden kasvattamiseen. Kuulet keinoja asiakaskokemuksen kehittämiseen, uusimpiin asiakaspalvelun trendeihin ja innovaatioihin.

Kumppani: Kumppaniteema käsittelee kumppaniverkoston hallintaa ja yhteistyön merkitystä palveluiden tuottamisessa. Keskustellaan kumppaniverkoston tehokkaasta hallinnasta ja sen vaikutuksesta yrityksen tarjoamiin palveluihin.

Viime vuoden tapahtumasta saatua palautetta

  • Vastasi odotuksia. Hyvä paletti eri osa-alueista!
  • Päivä vastasi odotuksia ja tuli sopivasti uutta pohdittava. Ei jäänyt mitään sellaista, jota olisi jäänyt kaipaamaan.
  • Pisteet ajankohtaisten aiheiden nostamisesta ja niissä myös todella hyvät asiantuntijat esiintymässä. Ensimmäinen kerta kun olen mukana tapahtumassa, jossa oikeasti tilaisuus on ajatuksella tauotettu. Toivottavasti tapahtuma järjestetään ensikin vuonna, rima on asetettu varsin korkealle, ainakin tämän vuoden perusteella!
  • Päivän isäntä on elementissään, hän on luonteva ja miellyttävä juontaja ja myös innostava. Tauot olivat hyvät, jaksoi niiden avulla kuunnella esitykset paremmin. Myös se, että oli vain yksi linja esityksiä, johon osallistuivat kaikki, oli toimiva konsepti.
  • Tilaisuus oli hieno etenkin siksi, että puhujilla riitti energiaa ja innostusta. Minä ja muu yleisö pysyimme mukana koko päivän.
  • Monenlaisia aiheita mahtui päivään. Esitysten välit oli sopivasti tauotettu, joten jokaisen esityksen osalta jaksoi aiheeseen keskittyä. Omaan työhön sai eniten jatkoa ajatellen pohdittava uusista aiheista. Osa oli sellaisia, että ovat olleet paljon muuta kautta esillä omassa työssä. Niistä tuli kyllä uutta näkökulmaa aiheisiin ja vahvistusta, että oikeiden asioiden äärellä on oltu.
  • Kiitos, kaikki sujui mallikkaasti, esitykset olivat hyvin energisiä ja yleisö pysyi hereillä koko päivän.

Palvelupäällikköpäivä järjestetään 12.12.2024 Helsingissä, hotelli Scandic Parkin upeassa Vision salissa. Varmista pian paikkasi vuoden odotetuimmassa palvelupäälliköiden tapahtumassa. Tervetuloa mukaan inspiroivaan päivään, joka tarjoaa runsaasti uusia näkökulmia ja mahdollisuuksia verkostoitumiseen!

 

Onko Palvelupäällikköpäivä sinulle uusi tapahtuma? Tutustu täältä aiempien vuosien sisältöön:

Palvelupäällikköpäivä 2022 I Palvelupäällikköpäivä 2023

 

Onko sinulla tuote tai palvelu, joka tarjoaa lisäarvoa palvelupäällikön arkeen? Kysy kumppanipakettia tapahtumaan.

Kysy tarjousta juuri teidän ryhmälle, jos tapahtumasivun valmiit paketit eivät ole sopivia.

info@oppia.fi

Puhujat

KEYNOTE

Irina Kalmi

Johtajuuden ja työelämän uudisraivaaja, Rinnallakulkija

Skalm

KEYNOTE

Aku Heikkerö

Chief Innovation Officer

The Digital Neighborhood

Petri Väyrynen

HPJ

Wakaru Oy

Satu Pihlaja

Itsensä johtamisen valmentaja, erikoispsykologi PsL, tietokirjailija

---

Patrick Furu

Director, Adjunct Professor, PhD

Aalto EE

Jani Iivonen

Executive Consultant

Wakaru

Sami Paju

Effectiveness and Productivity Coach, VTT, Heltti, Filosofian Akatemia

---

Vuokko Siiskonen

Team manager, Cybersecurity Service Delivery

Elisa Santa Monica Oy

Ohjelma

12.12.2024

08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
PALVELUPÄÄLLIKKÖPÄIVÄ
08:00 - 09:00
Tervetuloa tapahtumaan! ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 - 09:15
Tapahtuman avaus
09:15 - 10:00
Minä, Palvelupäällikkö
Johtajuuden ja työelämän uudisraivaaja, Rinnallakulkija
Irina Kalmi
Skalm
10:00 - 10:15
Kahvitauko
10:15 - 10:45
Kestävän ja sujuvan ajatustyön kuusi periaatetta
Effectiveness and Productivity Coach, VTT, Heltti, Filosofian Akatemia
Sami Paju
---
10:45 - 11:00
Kahvitauko
11:00 - 11:30
Motivoidu kestävästi – tavoitteellisuus ja aikaansaaminen
Itsensä johtamisen valmentaja, erikoispsykologi PsL, tietokirjailija
Satu Pihlaja
---
11:30 - 12:30
Lounastauko
12:30 - 13:00
Ketterämpää palvelujohtamista jazzyhtyeen opein
Director, Adjunct Professor, PhD
Patrick Furu
Aalto EE
13:00 - 13:15
Kahvitauko
13:15 - 13:45
Palvelupäällikön rooli kyberturvallisuudessa
Team manager, Cybersecurity Service Delivery
Vuokko Siiskonen
Elisa Santa Monica Oy
13:45 - 14:05
Kahvi ja välipala
14:05 - 14:35
Tulevaisuuden palvelupäällikkö – ajatuksia kyvykkyyksistä
Executive Consultant
Jani Iivonen
Wakaru
14:35 - 14:50
Kahvitauko
14:50 - 15:35
Copilot ja tekoäly palvelupäällikön arjessa – Rutiineista innovaatioihin
Chief Innovation Officer
Aku Heikkerö
The Digital Neighborhood
15:35 - 15:45
Tapahtumapäivän yhteenveto

Osallistuminen

Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.

Sijainti

Scandic Park
Osoite:
Mannerheimintie 46, Helsinki