Service Management Day 2024

PALVELUJOHTAMISEN AMMATTILAISTAPAHTUMA

Tervetuloa osallistumaan uuteen ja innostavaan tapahtumaan – Service Management Day 2024! Prosessipäivien vuosikymmenen kestäneen menestyksen jälkeen on aika uudistua. Niissä jalanjäljissä jatkaa tämä uusi palvelujohtamisen ammattilaistapahtuma, joka kokoaa yhteen alan tekijät organisaatioon ja rooliin katsomatta! Tapahtuma järjestetään 6.3.2024 Helsingissä, upean Wanhan Sataman yli 120-vuotiaissa tiilimakasiineissa. Nämä puitteet ja monipuolinen ohjelma tarjoavat ainutlaatuisen tilaisuuden syventyä palvelujohtamisen maailmaan.

Service Management Day tarjoaa kolme kohdennettua ohjelmalinjaa, jotka keskittyvät erityisesti palvelujohtamisen digitalisaatioon ja tulevaisuuden teknologioihin. Tänä vuonna keskitymme palvelujohtamisen keskeisiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin, joita teknologian kehitys on tuonut mukanaan.

Digital Future -linjassa tarkastelemme, kuinka digitalisaatio ja tekoäly muovaavat palvelukehitystä ja IT-ylläpitoa, mukaan lukien tekoälyn sääntelyn vaikutukset ja uudet kehitysmenetelmät. Keskustelemme myös siitä, miten nämä teknologiat vaativat uudenlaista osaamista ja lähestymistapaa.

Practical Lab -puheenvuoroissa sukellamme käytännön esimerkkeihin ja tutkimme erilaisia lähestymistapoja palvelujohtamisessa. Lisäksi syvennymme siihen, miten modernit menetelmät, kuten jatkuva parantaminen ja asiakaskeskeisyys, vaikuttavat organisaatioiden toimintaan.

Experience Studio -salissa keskitymme konkreettisiin case-esimerkkeihin ja parhaisiin käytäntöihin. Tässä osiossa opimme, miten uusia teknologioita ja menetelmiä voidaan hyödyntää päivittäisessä toiminnassa ja mitä se vaatii IT-hallinnolta sekä työntekijöiltä.

Service Management Day 2024 on suunnattu IT-ammattilaisille, palvelujohtamisen asiantuntijoille sekä kaikille, jotka haluavat pysyä ajan hermolla palvelujen hallinnan ja teknologian kehityksen suhteen. Tapahtuma tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden verkostoitumiseen, uusien oivallusten saamiseen ja alan johtavien asiantuntijoiden oppeihin. Älä jätä käyttämättä tilaisuutta osallistua tähän innovatiiviseen ja eteenpäin katsovaan tapahtumaan. Varaa paikkasi jo tänään ja tule mukaan vaikuttamaan palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Kaikki tapahtuman puhujat on nyt julkaistu, tutustu ohjelmaan tällä sivulla!

#palvelujohtaminen #digitalisaatio #tekoäly #jatkuva parantaminen #asiakaskeskeisyys #teknologian kehitys #ITIL #DevOps #Agile #Lean #tulevaisuuden teknologiat #SRE #Low-Code #data

Tapahtuman ennakkowebinaarin, Building faster horses - Do you know what your customers NEED?, tallenne on katseltavissa täällä >>

 

Tapahtuman kumppanipakettien tiedustelut ja ryhmätarjouspyynnöt: info@oppia.fi

 

Puhujat

KEYNOTE

Laura Kankaala

Security professional

F-Secure Corporation

KEYNOTE

Eveliina Holmgren

Organizational psychologist I Economist I Organizational Culture Developer

---

KEYNOTE

Henri "Henkka" Hyppönen

Luova johtaja, tietokirjailija

---

Samuli Pöntinen

Head of Data

Yle

Hanne Hirvonen

Legal Counsel

Turre Legal Oy

Ville Lindfors

Global Site Reliability Engineering lead

Aiven

Johann Botha

Digital Transformation Strategy I Change & Innovation Leader I Lean, Agile/Scrum Coach

getITright

Petri Väyrynen

Founder

Wakaru Oy

Aino Ikäheimo

Projektipäällikkö

Oikeusrekisterikeskus

Jyri Kosonen

CTO, Service Integration & Management

Sofigate Oy

Arto Kovalainen

Lead Consultant

Eficode

Anu Turunen

IT Specialist

Tampereen yliopisto

Johanna Länsisaari

Senior ServiceNow Consultant

ServiceNow

Timo Pentikäinen

Advisory Solution Consultant

ServiceNow

Jaakko Salmela

Business Development Manager

DNA Oyj

Frida Carling

Business Lead, Lifecycle services

Solita Oy

Lauri Humina

Digijohtaja

Wakaru Oy

Ohjelma

6.3.2024

08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
Digital Future
Practical Lab
Experience Studio
08:00 - 09:00
Tervetuloa tapahtumaan! Aamupala & tapahtumapassien nouto
09:00 - 09:15
Tapahtuman avaus
09:15 - 10:00
Tekoäly ja ihmisen luovuus: Kumppanuus vai Kilpailu?
Luova johtaja, tietokirjailija
Henri "Henkka" Hyppönen
---
10:00 - 10:10
Kahvitauko
10:10 - 10:45
Datan demokratisointi ja hajautettu tiedonhallintamalli: Case Yleisradio
Head of Data
Samuli Pöntinen
Yle
10:10 - 10:45
Tekoälyn käyttö palvelunhallinnassa nyt ja lähitulevaisuudessa
Lead Consultant
Arto Kovalainen
Eficode
10:10 - 10:45
The Commitment to Responsible AI: Delivering Ethical GenAI Solutions
Senior ServiceNow Consultant
Johanna Länsisaari
ServiceNow
Advisory Solution Consultant
Timo Pentikäinen
ServiceNow
10:45 - 11:10
Kahvitauko
11:10 - 11:45
Tekoälyn hyödyntäminen palveluiden johtamisessa
CTO, Service Integration & Management
Jyri Kosonen
Sofigate Oy
11:10 - 11:45
What is REAL Digital Business Transformation?
Digital Transformation Strategy I Change & Innovation Leader I Lean, Agile/Scrum Coach
Johann Botha
getITright
11:10 - 11:45
Palvelumuotoilu ja palveluprosessien kehittäminen korkeakoulumaailmassa
IT Specialist
Anu Turunen
Tampereen yliopisto
11:45 - 12:45
Lounas
12:45 - 13:30
Työn määrän ja laadun johtaminen: Kuinka tasapainotella jatkuvan parantamisen ja riittävän hyvän välillä?
Organizational psychologist I Economist I Organizational Culture Developer
Eveliina Holmgren
---
13:30 - 13:45
Kahvitauko
13:45 - 14:20
Tekoälyn oikeudelliset haasteet ja parhaat käytännöt palvelujohtajille
Legal Counsel
Hanne Hirvonen
Turre Legal Oy
13:45 - 14:20
Riko kiire ja hyppää jatkuvan parantamisen polulle
Global Site Reliability Engineering lead
Ville Lindfors
Aiven
13:45 - 14:20
Service Level Management homerun with Unified Service Management (USM) Method: Case DNA B2B
Business Development Manager
Jaakko Salmela
DNA Oyj
14:20 - 14:45
Kahvitauko & välipala
14:45 - 15:20
IT operoinnin vallankumous – tuotelähtöinen elinkaariajattelu moderneissa ympäristöissä
Business Lead, Lifecycle services
Frida Carling
Solita Oy
14:45 - 15:20
Low-code kehittämisen käynnistäminen tavoitetilan suunnittelun kautta
Projektipäällikkö
Aino Ikäheimo
Oikeusrekisterikeskus
14:45 - 15:20
Service Level Objectives (SLO) - Silta teknologian ja liiketoiminnan välillä
Digijohtaja
Lauri Humina
Wakaru Oy
15:20 - 15:30
Kahvitauko
15:30 - 16:15
Tekoäly - tietoturvan ystävä vai vihollinen?
Security professional
Laura Kankaala
F-Secure Corporation
16:15 - 19:00
After Work - Cold Drinks & Snack

Hinnat

Service Management Day 2024
890.00
+ alv %
Siirry ostamaan
2 PACK - Service Management Day 2024
1580.00
+ alv %
Siirry ostamaan
3 PACK - Service Management Day 2024
2280.00
+ alv %
Siirry ostamaan
5 PACK - Service Management Day 2024
3650.00
+ alv %
Siirry ostamaan
10 PACK - Service Management Day 2024
7100.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Peruutusehdot

Huomioithan, että lippuja voi ostaa jo ennakkoon ja ilmoittaa osallistujat myöhemmin.

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Kumppanit

Superior
Classic
Yhteistyössä

Sijainti

Wanha Satama
Osoite:
Pikku Satamakatu 3-5, Helsinki