
Service Management Day 2024
TUTUSTU SERVICE MANAGEMENT DAY 2025 -TAPAHTUMAAN TÄÄLLÄ >>
Tervetuloa osallistumaan uuteen ja innostavaan tapahtumaan – Service Management Day 2024! Prosessipäivien vuosikymmenen kestäneen menestyksen jälkeen on aika uudistua. Niissä jalanjäljissä jatkaa tämä uusi palvelujohtamisen ammattilaistapahtuma, joka kokoaa yhteen alan tekijät organisaatioon ja rooliin katsomatta! Tapahtuma järjestetään 6.3.2024 Helsingissä, upean Wanhan Sataman yli 120-vuotiaissa tiilimakasiineissa. Nämä puitteet ja monipuolinen ohjelma tarjoavat ainutlaatuisen tilaisuuden syventyä palvelujohtamisen maailmaan.
Service Management Day tarjoaa kolme kohdennettua ohjelmalinjaa, jotka keskittyvät erityisesti palvelujohtamisen digitalisaatioon ja tulevaisuuden teknologioihin. Tänä vuonna keskitymme palvelujohtamisen keskeisiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin, joita teknologian kehitys on tuonut mukanaan.
Digital Future -linjassa tarkastelemme, kuinka digitalisaatio ja tekoäly muovaavat palvelukehitystä ja IT-ylläpitoa, mukaan lukien tekoälyn sääntelyn vaikutukset ja uudet kehitysmenetelmät. Keskustelemme myös siitä, miten nämä teknologiat vaativat uudenlaista osaamista ja lähestymistapaa.
Practical Lab -puheenvuoroissa sukellamme käytännön esimerkkeihin ja tutkimme erilaisia lähestymistapoja palvelujohtamisessa. Lisäksi syvennymme siihen, miten modernit menetelmät, kuten jatkuva parantaminen ja asiakaskeskeisyys, vaikuttavat organisaatioiden toimintaan.
Experience Studio -salissa keskitymme konkreettisiin case-esimerkkeihin ja parhaisiin käytäntöihin. Tässä osiossa opimme, miten uusia teknologioita ja menetelmiä voidaan hyödyntää päivittäisessä toiminnassa ja mitä se vaatii IT-hallinnolta sekä työntekijöiltä.
Service Management Day 2024 on suunnattu IT-ammattilaisille, palvelujohtamisen asiantuntijoille sekä kaikille, jotka haluavat pysyä ajan hermolla palvelujen hallinnan ja teknologian kehityksen suhteen. Tapahtuma tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden verkostoitumiseen, uusien oivallusten saamiseen ja alan johtavien asiantuntijoiden oppeihin. Älä jätä käyttämättä tilaisuutta osallistua tähän innovatiiviseen ja eteenpäin katsovaan tapahtumaan. Varaa paikkasi jo tänään ja tule mukaan vaikuttamaan palvelujohtamisen tulevaisuuteen!
Kaikki tapahtuman puhujat on nyt julkaistu, tutustu ohjelmaan tällä sivulla!
#palvelujohtaminen #digitalisaatio #tekoäly #jatkuva parantaminen #asiakaskeskeisyys #teknologian kehitys #ITIL #DevOps #Agile #Lean #tulevaisuuden teknologiat #SRE #Low-Code #data
Tapahtuman ennakkowebinaarin, Building faster horses - Do you know what your customers NEED?, tallenne on katseltavissa täällä >>
Tapahtuman kumppanipakettien tiedustelut ja ryhmätarjouspyynnöt: info@oppia.fi
Puhujat

Laura Kankaala
Security professional
F-Secure Corporation

Eveliina Holmgren
Organizational psychologist I Economist I Organizational Culture Developer
---

Henri "Henkka" Hyppönen
Luova johtaja, tietokirjailija
---

Samuli Pöntinen
Head of Data
Yle

Hanne Hirvonen
Legal Counsel
Turre Legal Oy

Ville Lindfors
Global Site Reliability Engineering lead
Aiven

Johann Botha
Digital Transformation Strategy I Change & Innovation Leader I Lean, Agile/Scrum Coach
getITright

Petri Väyrynen
HPJ
Wakaru Oy

Aino Ikäheimo
Projektipäällikkö
Oikeusrekisterikeskus

Jyri Kosonen
CTO, Service Integration
Sofigate Oy

Arto Kovalainen
Lead Consultant
Eficode

Anu Turunen
Erityisasiantuntija
Tampereen yliopisto

Johanna Länsisaari
Senior ServiceNow Consultant
ServiceNow

Timo Pentikäinen
Advisory Solution Consultant
ServiceNow

Jaakko Salmela
Asiakaspalvelupäällikkö
DNA Oyj

Frida Carling
Business Lead
Solita Oy

Lauri Humina
Digijohtaja
Wakaru Oy
Ohjelma
6.3.2024
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.
Kumppanit










